fredag 26 februari 2016

Bokrean 2016: Bokus

På torsdagen den 25/2 fick jag den återstående lilla högen med bokreaböcker, direkt levererad i handen av den ”Bring-utsända” som inte ens hann ringa på, utan jag skyndade dit och öppnade så snart den andra posten började ramla in i brevinkastet.

Även här hade jag beställt och fick tre böcker.

  1. Vitlöksballaderna av Mo Yan. Den allra första ljudboken jag köper (tidigare har jag lånat och läst på biblioteket).
  2. Sapfos tvillingar av Vendela Fredricson. När någon skrivit en poetisk bok som anspelar på Sapfo, vars diktfragment jag älskar, kan jag inte annat än plocka upp/köpa den boken.
  3. Berättelser från Engelsfors av Bergmark & Strandgren med flera. Jag har samlat på mig trilogin – då måste jag ju ha seriealbumet som hör till också!

2 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig hög! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det, Miss Magic, jag ser fram emot att läsa!

      Radera