lördag 23 maj 2015

Helgläsning

Eftersom det är efter midnatt är fredag över, men jag kan ändå berätta vad jag läst nu på fredagen, inledningen på helgen och vad jag tänkt mig att läsa nu under helgen.

Jag läste ut Dockskelettet under dagen idag och ska precis börja i den av mig nyköpta Den femte vågen av Rick Yancey (köpte den idag). Vi får se hur mycket det blir läst; jag har en hel del annat jag vill göra under helgen, men eftersom jag är med i ett readathon igen, RYBSAT, tänkte jag mig att jag skulle läsa så mycket som möjligt.

Vill ni veta mer om RYBSAT, och hur det går där, så kika in på min engelska blogg där jag skriver mer om det.

En sammanfattning av mitt läsmaraton kommer även på den här bloggen när vecka än slut, och då kommer jag förhoppningsvis också få möjlighet att sammanfatta mitt förra readathon som jag redan nämnt på bloggen tidigare.

Se också fram emot en recension av Dockskelettet av Holly Black, en recension jag redan har börjat att skriva på.

I övrigt tänkte jag försöka att recensera allt vad jag läser nu under året. Kanske lite väl överambitiöst men jag tänkte försöka i alla fall...

(idag=läs fredag 22/5)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar