torsdag 21 maj 2015

Recensionsexemplar från Rabén & Sjögren

Igår fick jag en överraskning i posten. Jag hade bett om boken och fått ja, men visste inte när den skulle komma. Jag har varit så sugen på att läsa den här boken sedan jag först hörde talas om den.

Jag gillade inte riktigt den allra första boken som jag läste av Holly Black (Tithe), men lockades ändå på något vis av den, fast sedan dess har jag läst trilogin om Berörarna och tyckte mycket om den och efter det har jag fastnat för Holly Black och hennes böcker. Så Dockskelettet vill jag absolut läsa.

Och nu när jag vågat fråga efter recensionsexemplar och faktiskt fått först ett från Kim M. Kimselius/Roslagstext och en e-bok från Massolits förlagsgrupp/B Wahlströms, så vågade jag fråga även Rabén & Sjögren och fick ett fint inbundet exemplar hem i brevlådan. Så nu ska jag genast idag kasta mig över och läsa i den här boken. Tack, Rabén & Sjögren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar