måndag 8 augusti 2011

Gackt till Sverige! - Konsert imorgon!





Jag som aldrig trodde att Gackt skulle komma till Sverige, jag ska på konsert med honom imorgon! Han turnerar i Europa för andra gången, och den här gången finns Sverige, Fryshuset, med som näst sista anhalt på hans turné. Jippi!

Och tänk att jag höll på att missa honom! Det var så sent som under förra söndagen (31/7) som jag råkade få syn på det, och som jag hittade och beställde biljetterna. Vilken himla tur att det fanns biljetter kvar! Med tanke på att de släpptes redan i maj. Och att det var på ett så stort ställe som Fryshuset som kan ta emot 3500 personer som mest. I jämförelse med det lilla stället vid Gröna Lund där Miyavi hade konsert 2008 (biljetterna där såldes slut på någon dag)... Såååå himla glad att jag lyckades få tag i biljetter. Och spänd förväntan blandas med nervositet inför imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar