lördag 12 februari 2011

Älska, älska, älska kreativt skapande!

Jag älskar att skriva. Skrivande är ett outtömligt behov för mig. Ju mer jag skriver, desto mer vill jag skriva. Jag kommer att presentera mitt skrivande vidare under fliken Skrivande. Glöm inte att kika in där ibland - jag lovar att uppdatera!

Vill du läsa mer om vad jag skriver, se vidare under länken Mina böcker.

Vill du veta mer om vad jag gjort, kolla in min Konstnärliga CV.

Gillar du annat kreativt än just skrivande, glöm inte att jag har en blogg till. Där presenterar jag mina andra projekt. Jag virkar amigurumi, metalltrådsflätar, målar djur och annat på stenar med akrylfärg, målar tavlor med akryl och akvarell, tecknar och ritar. Läs mer på Creative Harmony, där jag skriver både på svenska och på engelska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar