tisdag 20 november 2012

Ska jag önska att tåget är försenat oftare?

Igår blev det bara 374 ord om jag inte missminner mig (blev av med uppkopplingen på kvällen, så jag hann aldrig kopiera och spara gårdagsstatistiken från NaNoWriMo-sidan). Så idag tog jag igen det och skrev så det glödde. Skrev för hand, och räknade orden, och fortsatte att skriva för hand. Jisses, vad mycket mer effektivt det blev än att skriva vid datorn, och bättre, inbillar jag mig. Roligt var det också! Först i väntan på tåget hem (det försenade tåget, ska tilläggas, så där fick jag extra skrivtid), och sedan hemmavid. Massor. Sammanlagt blev det 3202 ord skrivna idag, vilket betyder att jag är uppe i 33444 ord och därmed har jag gottgjort för gårdagen, kan man säga. Ska jag hoppas på att tåget blir sent imorgon också? --- Neej, fullt så roligt är det inte att vänta på försenade tåg.

Snabbstatistik:

Your Average Per Day: 1,672
Words Written Today: 3,202
Target Word Count: 50,000
Target Average Words Per Day: 1,667
Total Words Written: 33,444
Words Remaining: 16,556
Current Day: 20
Days Remaining: 11
At This Rate You Will Finish On: November 29, 2012
Words Per Day To Finish On Time: 1,506

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar