torsdag 10 november 2011

Lågvattensmärke

Visst har jag skrivit i dag... Men jag skrev en dikt... utarbetade flera utkast, jobbade på den i en och en halv timme, tågtid och tid på biblioteket. Varit på skrivarcirkel i två timmar också, diskuterat min och andras texter, väldigt inspirerande. Chattat i NaNoWriMo:s svenska chatt i någon timme också. Skrivit lite i ett ordkrig, men det blir ändå mitt största lågvattenmärke hittintills. Jag landar på 660 ord i dag, och är för trött för att skriva mer på mitt NaNo-projekt för i dag. Behövs lite runtomkringarbete för att fortsätta. Här är i alla fall statistiken för i dag:

Your Average Per Day: 2,154
Words Written Today: 660
Target Word Count: 50,000
Target Average Words Per Day: 1,667
Total Words Written: 21,545
Words Remaining: 28,455
Current Day: 10
Days Remaining: 21
At This Rate You Will Finish On: November 23, 2011
Words Per Day To Finish On Time: 1,355

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar