måndag 7 november 2011

NaNo-läget just nu

Jag vet inte riktigt, men jag tror nästan att det här är bästa året i NaNoWriMo... I vilket fall går det snabbt framåt, och det är mest tack vare alla ordkrig jag är med i på chatten. Det innbär att man under en viss begränsad tid ska skriva så mycket som möjligt. Tiderna varierar mellan 5, 10 och 15 minuter för det mesta. Man hinner med mer än man tror.

Lite kort statistik också...

Your Average Per Day: 2,403
Words Written Today: 2,113
Target Word Count: 50,000
Target Average Words Per Day: 1,667
Total Words Written: 16,825
Words Remaining: 33,175
Current Day: 7
Days Remaining: 24
At This Rate You Will Finish On: November 20, 2011
Words Per Day To Finish On Time: 1,383

Som ni ser minskar "ord per dag" hela tiden.. Jag skriver hela tiden lite mer än vad man "ska" per dag. Lite rädd att det kommer en dag då jag kanske inte skriver något eller väldigt lite. Än så länge har den dagen inte kommit, och får jag bestämma förblir det så... Det är så kul att skriva nu och jag är så engagerad i det, att det går lätt och jag gärna sätter mig vid datorn och skriver, så om det fortsätter såhär kommer det, tack och lov, inte vara några problem att "vinna" i år. Men än återstår 24 dagar, så vi får se vad som händer... Fast hoppas kan man ju alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar