tisdag 22 januari 2013

Halka hit och dit

Trött nu. Synd att jag är kvällstrött av mig... Jag är nog som mest produktiv på för- och eftermiddagen. I morse orkade jag inte skriva något på tåget, men på vägen hem skrev jag på Tusenskönan; det blev fortsättning på gårdagens scen (det som egentligen är fredagens "uppgift" alltså). Hemmavid har jag mest gjort annat... Och när jag väl beslutade mig för att öppna dokumenten och jobba lite med VK, halkade jag över i att läsa början på DD och göra små ändringar där... Det är ett annat projekt med potential att bli något bra... Som var NaNoWriMo förrförra året, och som måste redigeras, men är klart i ett första utkast. Tittade lite på VK, på nyckelscenen jag nämnde i gårdagens inlägg, och som jag redigerade lite på, funderade lite kring, men inte kom fram till något beslut med. Hänger fortfarande i luften, vrider och vänder på det i tanken, lite grand, emellanåt. Men nu orkar jag inte tänka längre. Får ta nya tag i morgon istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar