lördag 17 december 2016

Disney igen: Pocahontas och Merida

Som den jag är, djupdyker och dyker vidare och nöjer mig inte, utan analyserar vidare, vrider och vänder och tar något på allvar bara på skoj, för att det är kul att analysera och fundera vidare. Jag tog testen igen. Lekte lite till. (Se mitt förra inlägg för att förstå vad jag pratar om.)

Jag blev 40 procent Pocahontas och 60 procent Merida på Expressens "Det definitiva Disney-personlighetstestet"

Nu blev resultatet följande, något som var förvånande träffande:


Du har ett starkt behov för tystnad och en vilja att förstå och analysera världen du bor i, och känna de djupare sanningarna. Du tenderar att vara ordningsam och vill bygga ditt liv på en stark plattform av ordning och tjänstgöring. Du värderar sanning, rättvisa och disciplin – och du kan ha dåligt tålamod med dem som inte gör det.

 

Med det inte sagt att jag är trångsynt, måste jag tillägga. 

2 kommentarer:

  1. ibland är det skönt med tystnad men jag inte direkt analyserande...

    SvaraRadera
  2. Jag gjorde ett test men struntade i resultatet och gick min egen väg ...

    SvaraRadera