onsdag 2 januari 2008

Framåt blir bakåt

När jag var barn ritade jag väldigt mycket, i stort sett varje dag, och det gav resultat – jag utvecklades därefter. Men nu på sistone, de senaste åren, har det knappt blivit något ritat alls. Således har det blivit lite, om ens någon utveckling. Förra året började jag måla akryl och utvecklade den biten men nu har jag återfått lusten till att teckna också. Här är en snabb skiss som jag gjorde i dag, i olika stadier. Jag är osäker på om det verkligen gick framåt. Om något kändes det som om skissandet gick bakåt. Jag är mycket mer nöjd med första skissen än slutresultatet, eller den sista bilden här på bloggen i alla fall, för jag är långifrån nöjd. Så jag tänker jobba vidare på bilden. Men jag tar tacksamt emot alla slags tips på förbättring!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar