lördag 5 mars 2011

Lägger ner min LiveJournal(?)

Jag har uppdaterat min andra blogg, Creative Harmony idag. Samtidigt har jag bestämt mig att lägga min LiveJournal på is. Istället har jag importerat alla gamla Livejournal-inlägg till min Creative Harmony-blogg istället. Så vill du veta vad jag gör annat än skriver, läsa om mina andra kreativa projekt och om musik som jag lyssnar på, besök Creative Harmony!

Tre bloggar är onekligen för mycket; jag har nog med att uppdatera den här och Creative Harmony. Så, för enkelhetens skull kan man säga att den här bloggen är min svenska och Creative Harmony är min engelska blogg. Det stämmer inte helt fullt ut, givetvis, för ibland skriver jag på svenska där också. Men i stort så. Och den här bloggen handlar mest om skrivande, medan den andra bloggen handlar om mina andra kreativa projekt. Vill du att den här bloggen ska handla om mer än skrivande eller kanske bara om skrivande? Rösta till höger i min omröstning som pågår just nu! Kommentera gärna på det här inlägget om du har mer att säga i frågan.

Jag kommer att behålla min LiveJournal, men jag kommer förmodligen inte uppdatera den mer, bara använda den för att kolla in "friends"-sidorna. Vill ni protestera - läser ni min livejournal och kommer att sakna den? Säg ifrån här! Jag är öppen för alla åsikter i frågan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar