lördag 13 februari 2016

Dag 5 & 6 på Rainbowthon 2.0

Torsdagen blev en bra läsdag medan fredagen blev bedrövlig, läsligt sett. Jag ägnade alldeles för mycket tid åt etiketterna på bloggen. Jobb och lunchträff med en väninna gjorde att jag inte ägnade mycket tid åt läsning under dagen heller. Jag håller alltså fortfarande på med Den gyllene cikadan.

Statistiken, således:

Dag 5 (11/2): 75 sidor.
Dag 6 (12/2): 8 sidor.

Därmed dalar mitt snitt på 111 sidor per dag via 103 sidor per dag ända ned till 88 eller 87,8 sidor/dag. Jag hoppas dock kunna vända på detta i morgon, lördag (läs: i dag), då jag planerar att läsa ut boken. Det är ju ändå bara 80 sidor kvar i den.

Efter det vill jag börja i A Walk Across the Sun av Corban Addison, och hoppas kunna göra det redan under lördagen (efter sömn, eftersom det är strax efter midnatt nu). Vi får se hur det går.

Totalt antal lästa sidor hittills under Rainbowthon 2.0 : 527 sidor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar