fredag 12 februari 2016

Etikettförändringar och stilistisk enkelhet

Det kanske inte syns eller märks så mycket för dig, som bloggläsare, resultatet av min möda. Men jag har suttit i timmar och petat i mina etiketter här på bloggen, ändrat och tagit bort massor av etiketter. Försökt göra mer av en genomtänkt struktur.

Etikettpetandet är ännu i pågåendet, så jag hoppas att ni har överseende, medan jag håller på.

Och så har jag tagit bort bilderna på mina bloggawards, inte för att jag inte uppskattar dem, utan för att jag vill göra bloggen renare. Av samma orsak har jag tagit bort bilderna på mina NaNoWriMo-vinster. Jag ville göra sidofältet enklare, mer lättöverskådligt. Vettigare även för läsarna.

Jag hoppas jag lyckas ... att bloggen blir trevligare att läsa. Och jag hoppas att ni uppskattar bloggen! Jag försöker göra den bättre, mer vid liv, och mer genomtänkt.

Fast jag kanske bara tänker för mycket ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar